
Het belang van een goed intakegesprek in een letselschadezaak
Door: Krista Smit Een goed begin is het halve werk, zeker bij letselschadezaken. Daarom plan ik bij vrijwel alle nieuwe zaken een intakegesprek in,
Door: Krista Smit Een goed begin is het halve werk, zeker bij letselschadezaken. Daarom plan ik bij vrijwel alle nieuwe zaken een intakegesprek in,
door Maaike Atsma Niemand kon eromheen: de terugroepactie van Albert Heijn vanwege besmette blauwe bessen was groot nieuws. Op 13 januari 2025 riep de
door Maaike Atsma Als je schade oploopt door een gebrek aan de weg, kan de wegbeheerder aansprakelijk zijn. De wegbeheerder is vaak de gemeente,
Een goede start van 2025! Vlak voor de kerstvakantie kwam Arjan Loonstra van QCI (Q-Consult Insurance) op kantoor voor de NKL-audit. En vandaag kreeg
door Maaike Atsma Bij Smit Juridisch Advies vinden we het belangrijk om te blijven leren. Niet alleen over ons (juridische) vak, maar ook over
door Maaike Atsma Smartengeld binnen de letselschade is een vergoeding voor de pijn, het verdriet en het verlies aan levensvreugde die je ervaart door
Op 15 oktober 2024 deed het gerechtshof Arnhem-Leeuwarden een uitspraak die stof heeft doen opwaaien in de letselschadebranche. In een kort geding tussen Columbus Letselschade
Door Maaike Atsma Sinds 1 januari 2019 kent Nederland de vergoeding van affectieschade. Affectieschade is immateriële schade, die bestaat uit het verdriet dat wordt